Vrácení / výměna zboží

Pokud zboží, které jste si u nás zakoupili, nesplnil Vaše očekávání, můžete nám jej do 14 dnů od převzetí vrátit zpět.

Postup je jednoduchý:

1. Vyplňte formulář Odstoupení spotřebitele od smlouvy elektronickynebo použijte verzi pro tisk.

2. Zboží, spolu s kopií faktury, nám zašlete zpět některým z těchto způsobů:

    a) přes Zásilkovnu využitím služby Zpětná logistika, které je zpoplatněno částkou 60Kč.

    b) na adresu - Ing. Juliana Horváthová - MOJA MÓDA, Nám. mieru 1, 08001 Prešov, Slovensko

3. Zboží Vám vyměníme, resp. platbu Vám vrátíme, jakmile se nám zboží od Vás vrátí.

 

Jak zboží vrátit jednoduše přes Zásilkovnu? Zde je postup:

1. Stáhněte si do mobilního telefonu aplikaci Zásilkovna v Google Play nebo AppStore.

2. Klikněte na službu "Vrátit zásilku" na úvodní stránce a zadejte ID našeho e-shopu: 95678470.

3. Aplikace automaticky vygeneruje kód pro vracení zásilky.

4. Nepoškozené zboží zabalte a zásilku přineste na kterýkoli podací Z-POINT Zásilkovny (najít nejbližší pobočku) do 5-ti kalendářních dnů od vygenerování kódu. Zásilka nemusí mít adresní štítek ani adresu uvedenou na obalu.

5. Při podání zásilky na Z-POINTĚ požádejte obsluhu o službu Zpětná logistika a oznamte kód pro vracení zásilky.

6. Za podání zásilky na místě neplatíte, služba je zpoplatněna částkou 60Kč. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali.

7. To je všechno - vrácené zboží nám bude doručeno a nejpozději do 14 dnů vám zašleme peníze.

 

Na co je třeba dbát při vrácení zboží:

- Vrátit lze pouze nenošené a neprané zboží s původními visačkami.

- Věnujte prosím alespoň minimální úsilí poskládání oblečení. Následně si ho koupí někdo jiný, nechovejte se k němu jako k hadru.

- Pokud zjistíte hned po převzetí zboží, že Vám nesedí a nelíbí se vám, nečekejte prosím dva týdny na to, abyste nám ho poslali zpátky. Budeme Vám vděčni za promptní řešení, stejně promptně se snažíme řešit Vaše požadavky i my ;-)

- Na vrácení zboží můžete použít stejnou obálku, ve které Vám bylo zboží doručeno. Stačí ji obrátit na ruby ​​a dáte jí šanci posloužit ještě jednou. V případě, že ji už nepotřebujete, je z recyklovatelného materiálu, tak pokud máte tu možnost, vyhoďte ji do žluté popelnice na plasty ;-)

Co následuje po vrácení zboží:

- Pokud vrácené zboží splňuje všechny náležitosti (nenošené, neprané, s visačkami), platbu se Vám snažíme vrátit ještě v ten samý den, jak jsme zboží převzali.

- Pokud chcete zboží vyměnit, zboží na výměnu posíláme na naše náklady buď hned, nebo po jeho naskladnění, pokud nebylo skladem.

- Pokud se rozhodnete zboží vyměnit za jiné zboží, který je levnější, rozdíl v ceně Vám vrátíme na Váš účet. V případě, že je Vámi vybrané zboží na výměnu dražší, rozdíl v ceně doplatíte Vy buď formou dobírky při převzetí zboží nebo předem převodem na náš účet ve FIO bance.

- V případě, že vaše objednávka splňovala parametry pro dopravu zdarma a po vrácení části zboží již tyto parametry nesplňuje, budou vám náklady na dopravu zúčtovány dodatečně a odečteny z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali.

Věříme, že se nám každou výměnu podaří vyřešit k Vaší spokojenosti.

Přihlášení


Náš ehop používá cookies za účelem cílení reklamy v reklamních sítích a vyhledávačích Google inc. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte is využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Cílenou reklamu můžete kdykoliv vypnout vymazáním cookies ve svém prohlížeči.

Detaily nakládání s Vašimi osobními údaji najdete v našich obchodních podmínkách